6 συστατικά για περιεχόμενο που θα διαβαστεί πολύ

Το δυνατό περιεχόμενο είναι αυτό που θα ξεχωρίσει το δικό σας blog από το blog του ανταγωνιστή σας. Θέλετε η γνώση που προσφέρετε στον αναγνώστη να είναι πληρέστερη και να τονίζει με τον καλύτερο τρόπο τη γνώση και την αυθεντία σας επί του θέματος. Στο σημερινό άρθρο θα δούμε 6 στοιχεία που θα φέρουν το […]
Κατασκευή και αποστολή newsletter

Αν έχετε πειστεί για την αποτελεσματική δουλειά που κάνουν τα newsletters, τότε είναι πιθανό να θέλετε να τα δοκιμάσετε, αν δεν το κάνετε ήδη. Αυτό δεν είναι κάτι δύσκολο, αν και σίγουρα απαιτεί πολύ χρόνο για να δημιουργηθεί κάτι καλό. Η κατασκευή τους μπορεί να γίνει με δύο τρόπους. Είτε τα κατασκευάζω μόνος σαν ένα […]
Φτιάξτε newsletters!

Μια βασική – αν όχι η βασικότερη- πτυχή του email marketing είναι τα newsletters. Πρόκειται για email που στέλνονται μαζικά σε μεγάλο αριθμό παραληπτών και τα οποία κατασκευάζονται με στόχο να προσελκύσουν το ενδιαφέρον του χρήστη. Με τα newsletters μπορώ να αφυπνίσω τους χρήστες και να τους καλέσω να με επισκεπτούν για να επωφεληθούν μιας […]
Τι είναι το Digital Storytelling

Το Digital Storytelling είναι μια μορφή διαδραστικού content marketing, που σκοπό έχει να παρουσιάσει μια ιστορία με τρόπο που να κεντρίζει το ενδιαφέρον του ακροατηρίου. “Πατάει” πάνω στον όρο storytelling (αφήγηση μιας ιστορίας) και τον ανάγει σε ψηφιακό επίπεδο. Όσοι ασχολούνται με το content marketing επενδύουν στη συγκεκριμένη μέθοδο για να περάσουν ένα μήνυμα ή […]
3 στοιχεία για ακόμη πιο παραγωγικά βίντεο

Έχουμε δει στο προηγούμενο άρθρο ότι τα βίντεο είναι καλό να συμπεριλαμβάνονται στην καμπάνια που κάνετε μέσω κοινωνικών δικτύων για να έχετε υψηλό engagement στις σελίδες σας και επομένως και traffic στην ιστοσελίδα σας. Αν και γενικώς κάθε βίντεο δίνει καλό αποτέλεσμα, εντούτοις υπάρχουν κάποιες παράμετροι που βοηθούν περαιτέρω τα βίντεο να φτάνουν σε περισσότερα μάτια, […]
Μίλα στο συναίσθημα

Ιδιαίτερα δημοφιλής για το content marketing είναι η προσέγγιση που αφορά το συναίσθημα. Δηλαδή, ό,τι παράγεται σε κείμενο ή media, να στοχεύει στο συναισθηματικό κόσμο του κοινού που το διαβάζει. Πρόκειται για μια τεχνική αρκετά διαδεδομένη αλλά και επιτυχημένη, η οποία ωστόσο χρειάζεται πολλή δουλειά για να επιτευχθεί. Υπάρχει πάντοτε η παγίδα του αμφιλεγόμενου ή […]