
Themed Days: Έτσι κρατάς οργανωμένο το περιεχόμενό σου
Όταν παράγεις περιεχόμενο για τα Social Media, χρειάζεσαι οργάνωση. Είναι πολύ εύκολο να «χαθείς» αν αρχίσεις τη δημιουργία κειμένου, εικόνων ή βίντεο χωρίς να ακολουθείς
Όταν παράγεις περιεχόμενο για τα Social Media, χρειάζεσαι οργάνωση. Είναι πολύ εύκολο να «χαθείς» αν αρχίσεις τη δημιουργία κειμένου, εικόνων ή βίντεο χωρίς να ακολουθείς
Στα Social Media θες να μιλάς σε γλώσσα που κατανοεί η κοινότητά σου. Θες επίσης να της προσφέρεις το κατάλληλο υλικό, στο κατάλληλο μέσο, με
Όταν αναρτάς κάτι στη σελίδα σου στο Facebook, είναι λογικό να θες να φτάσει σε όσο περισσότερα μάτια γίνεται. Γι’ αυτό και η στόχευση στα
Συχνά αναφέρω πως οι παράγοντες της συνέπειας και της καθημερινής παρουσίας στα Social Media, είναι «κλειδιά» για μια καλή online παρουσία. Όσο όμως σημαντικά είναι,
Υπάρχουν πολλά posts που ξεχωρίζουν στο Instagram. Το δίκτυο ευνοεί πολύ την εικόνα και γενικά το οπτικό περιεχόμενο. Επομένως, ό,τι «κτυπά» όμορφα στο μάτι, έχει
Τα σχόλια στα Social Media είναι η καλύτερη μορφή engagement. Σε διάφορες εκπαιδεύσεις μου τονίζω πως όταν σου αφήνει κάποιος σχόλιo κάτω από ένα post,