Βάλτε αυτί για το τι λένε για εσάς στα κοινωνικά δίκτυα

Όταν υπάρχω σε ένα κοινωνικό δίκτυο, αυτόματα μπορώ να εκμεταλλευτώ την απήχηση που έχει λόγω του κοινωνικού του χαρακτήρα. Μπορώ να έρθω κοντά στον κόσμο που με ενδιαφέρει και αντίστροφα, να με βρουν εύκολα όσοι με ψάχνουν. Μπορεί επίσης εύκολα κάποιος να με εκθειάσει για τις υπηρεσίες που παρέχω ή χειρότερα, να μου ρίξει λάσπη. […]
Η ύπαρξη στα Κοινωνικά Δίκτυα δεν είναι δουλειά του ενός

Η εταιρική ή επαγγελματική παρουσία στα Κοινωνικά Δίκτυα είναι υποχρεωτική στις μέρες μας και όσοι ασχολούνται με το Social Media Marketing έχουν σίγουρα αρκετή δουλειά, αλλά και αρκετό διάβασμα για να είναι πάντοτε έγκυροι. Αρκετές είναι οι εταιρείες που “υποχρεώνουν” το προσωπικό τους να ενημερώνει με τα κοινωνικά δίκτυα της εταιρείας, για να αυξήσουν την […]
Αναρτήσεις και μετρήσεις

Οποιαδήποτε κίνηση και να κάνω στα κοινωνικά δίκτυα, πρέπει να γίνεται με τη δέουσα προσοχή. Για κάθε τι που πηγαίνει online θεωρώ ότι θα έχει πρόσβαση ο καθένας, ο οποίος μπορεί εύκολα να κρατήσει στοιχεία με ένα απλό printscreen. Πέραν όμως της προσοχής που πρέπει να υπάρχει για το περιεχόμενο, άλλη τόση χρειάζεται για τις […]
Google: 4+1 τρόποι να το φέρω με το μέρος μου

Διαβάστε τρόπους για να εκμεταλλευτώ το Google και να ενισχύσω ακόμη περισσότερο τη διαδικτυακή μου παρουσία.
5 είδη γραψίματος που δεν πρέπει να αποφεύγετε

Όταν ασχολούμαστε με παραγωγή κειμένων χρειαζόμαστε θέματα που να τραβούν το ενδιαφέρον των αναγνωστών. Διαβάστε μερικά.
Πόσο συχνά να ανεβάζω υλικό στα κοινωνικά δίκτυα;

Το να φροντίζεις να έχεις διαδικτυακή παρουσία χρειάζεται αρκετό χρόνο, κυρίως δε αν βρίσκεσαι σε πολλά δίκτυα τα οποία θες να ενημερώνεις συνεχώς. Επειδή κάθε δίκτυο έχει τις ιδιαιτερότητές του, πρέπει να είσαι είμαστε προσεκτικοί στο τι ανεβάζουμε και κυρίως στο πόσο συχνά, μιας και υπάρχει διαφορετικό ακροατήριο σε κάθε περίπτωση.