Πώς να βάζετε υπότιτλους στα Facebook βίντεο

Τα βίντεο αυτή τη στιγμή είναι πολύ διαδεδομένα και κεντρίζουν πολύ εύκολα την προσοχή των χρηστών. Κυρίως, τα Facebook βίντεο που ανεβαίνουν αποκλειστικά μέσα από το δίκτυο τείνουν να έχουν το περισσότερο engagement, καθώς το Facebook τα προωθεί γενναία.
Facebook: Πως να ελέγχετε τις μεγάλες σε διάρκεια διαφημίσεις

Όλο και περισσότεροι είναι αυτοί που επενδύουν στις online διαφημίσεις. Όταν μιλάμε για online διαφήμιση, δεν γίνεται να μην κάνουμε αναφορά στο Facebook. Τα πολλά εργαλεία που δίνει το δίκτυο για να βελτιώσει την απόδοση των διαφημίσεων είναι πολύ δυναμικά και με ακριβείς αναλύσεις. Πέρα από τα εργαλεία, δίνει και μια ελαστικότητα στο πως […]
Κρατήστε το username σας σε όλες τις πλατφόρμες

Όλοι γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι το όνομά μας όταν δημιουργούμε αναγνωρισιμότητα. Κυρίως, η χρήση του ίδιου username σε όλες τις πλατφόρμες είναι πολύ σημαντική, για να μας ψάχνει – και να μας βρίσκει όποιος μας χρειαστεί. Είναι επίσης πολύ σημαντικό να φροντίσουμε να εξασφαλίσουμε το username που θέλουμε να καθιερώσουμε σε όλα τα κοινωνικά […]
Η καλύτερη ώρα για tweets

Το timing είναι σημαντική υπόθεση στο χώρο των κοινωνικών δικτύων. Είναι σημαντικό να ξέρουμε ποια ώρα είναι η καταλληλότερη για να αναρτάμε υλικό και ποια ώρα βρίσκονται online όσοι μας ακολουθούν. Αν και υπάρχουν κάποιες γενικές κατευθυντήριες γραμμές, εντούτοις πρέπει να κρατάμε μια ανάλυση της δραστηριότητά μας. Η καλύτερη ώρα διαφέρει από λογαριαμσό σε […]
Πως να βρίσκεις hashtags που σε ενδιαφέρουν

Για να ενισχύσεις το περιεχόμενο που ανεβάζεις στα κοινωνικά δίκτυα, είναι καλό να χρησιμοποιείς το κατάλληλο hashtag.
Πως να δηλώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας στο Instagram

Ενδεχομένως να προσέξατε πως μετά τις τελευταίες αναβαθμίσεις, το Instagram επιτρέπει να δηλώνετε ένα Call to Action με στοιχεία επικοινωνίας στα εταιρικά προφίλ.