Το μεγαλύτερο κέρδος του organic reach

Όλοι όσοι βρίσκονται στα Social Media βλέπουν το organic reach ως την πεμπτουσία μιας ιδανικής παρουσίας. Κάποιοι πιο έμπειροι τονίζουν πως το organic reach δεν μπορεί να αποτελέσει σοβαρή στρατηγική. Κι αυτό γιατί μπορεί μεν σε κάποια κανάλια να υπάρχει ακόμη (TikTok, LinkedIn κλπ), ωστόσο όσο περισσότερο ανεβαίνει η δημοτικότητα, τόσο πιο λιγότερη επίδραση έχει. […]
5 τρόποι για προώθηση του υλικού σου

Πόσο χρόνο αφιερώνεις στην προώθηση του υλικού σου; Το καλό, ποιοτικό περιεχόμενο δεν σε βοηθάει και πολύ όταν δεν το διαβάζει κανείς. Είναι κρίμα να επενδύεις ώρες ολόκληρες για να γράψεις ένα άρθρο ή να ετοιμάσεις ένα βίντεο και να μην το δει όσο περισσότερος κόσμος γίνεται. Κυρίως, όταν ο κύκλος σου έχει να κάνει […]
Social Media Burnout: Τι είναι και πως το αντιμετωπίζεις

Έχεις ακούσει ποτέ για το Social Media Burnout; Έτυχε να αφιερώνεις τόσο πολύ χρόνο online που να σου έχει γίνει σε κάποιο βαθμό εμμονή; Η υπερβολική ενασχόληση με κάτι μπορεί να έχει επιπτώσεις στη διαύγεια με την οποία διεκπεραιώνεις την εργασία σου. Αυτό το βρίσκουμε συχνά στον online χώρο, καθώς είναι ένας συνεχώς μεταβαλλόμενος χώρος […]
Η καλύτερη ευκαιρία για Organic Growth

Η περίοδος που ζούμε είναι η καλύτερη ευκαιρία για Organic Growth σε όλες τις πλατφόρμες Social Media. Από τη στιγμή που άλλαξαν οι δραστηριότητες των χρηστών λόγω του κατ’ οίκον περιορισμού, άλλαξε και ο τρόπος επικοινωνίας μέσα από τα διαδικτυακά Μέσα. Οι content creators και γενικά όσοι ανεβάζουν content στους λογαριασμούς τους, κάνουν βήματα που […]
Δωρεάν Facebook Page Audit λόγω Covid-19

Το Social Media Cyprus δεν μπορεί να μείνει αμέτοχο από την πανδημία του κορωνοϊού. Αυτό, σε συνδυασμό με τον ελεύθερο χρόνο που έχουν αρκετές επιχειρήσεις και brands, οδηγεί στην πρωτοβουλία για δωρεάν Facebook Page Audit για επιχειρήσεις. Η προσφορά ισχύει μέχρι 31/3/2020. Κάνε την αίτησή σου Αν έχεις χρόνο να διαθέσεις στη βελτιστοποίηση της σελίδας σου, […]
Διαχείριση κρίσης στα Social Media

Η διαχείριση κρίσης στα Social Media είναι μεγάλο κεφάλαιο. Πρόκειται για μέτρα που λαμβάνει κάθε επιχείρηση ή brand, έτσι ώστε να λειτουργεί με σύνεση σε περίπτωση πρόκλησης μιας κατάστασης που ξεφεύγει από τα κοινότυπα. Αν δεν υπάρχει προετοιμασία, είναι ορατό το ενδεχόμενο να υποπέσει σε λάθη στην επικοινωνία με τους πελάτες ή συνεργάτες της. Και […]