5 τρόποι που πετυχαίνω μεγάλη παραγωγικότητα στα Social Media

5 τρόποι που πετυχαίνω μεγάλη παραγωγικότητα στα Social Media

Η δημιουργική εργασία είναι σημαντική για να πετυχαίνεις μεγάλη παραγωγικότητα στα Social Media. Προσωπικά, λέω πάντα πως η ενεργή παρουσία βασίζεται κατά κύριο λόγο στο στήσιμο μηχανισμών και στρατηγικής. Δεν είναι θέμα έμπνευσης για νέες ιδέες, καλής ψυχολογίας ή εύρεσης χρόνου. Αυτά μπορούν να αντιμετωπιστούν στις καλές μας μέρες, ακολουθώντας συστήματα. Χρειάζεται ωστόσο να εκμεταλευτείς […]

Η καλύτερη δεξιότητα ενός Content Creator

Η καλύτερη δεξιότητα ενός Content Creator

Ποια θεωρείς πως είναι η καλύτερη δεξιότητα ενός Content Creator;   Οποιοσδήποτε μπορεί να δημιουργεί περιεχόμενο στο διαδίκτυο. Οι content creators είναι άλλωστε αυτοί που το συγκρατούν. Είτε λέγονται influencers είτε TikTokers, η συμβολή τους είναι τέτοια που όλες οι πλατφόρμες Social Media βασίζονται (σχεδόν) εξολοκλήρου σε αυτούς.

4 Ιδέες για Reels

4 Ιδέες για Reels

Τα βίντεο μικρής διάρκειας είναι το πιο διαδεδομένο είδος περιεχομένου αυτή τη στιγμή στα Social Media. Την αρχή έκανε το TikTok και πλέον τα βρίσκουμε παντού. Στην οικογένεια του Facebook μας συστήθηκαν ως “Reels” και όλο το οικοδόμημα του Mark Zuckerberg στρέφει την προσοχή του στη δημιουργία και χρήση τους.

Η αναγκαιότητα των Content Creators

Η αναγκαιότητα των Content Creators

Όσοι θέλουν να έχουν μια δυναμική παρουσία στα Social Media, οφείλουν να ακολουθούν μια στρατηγική. Μια σωστή στρατηγική είναι ζωτικής σημασίας, τόσο για να ανθίσει ένας λογαριασμός, όσο και για να υπάρξει σωστή διαχείριση χρόνου. Αλλιώς, εύκολα μπορεί κανείς να «χαθεί» στην προσπάθειά του να έχει υλικό, παντού.

3 στοιχεία για να έχουν τα posts σου

3 στοιχεία για να έχουν τα posts σου

Όταν δημιουργείς περιεχόμενο στα Social Media, το κάνεις με γνώμονα να διαβαστεί από το κοινό σου. Για να αυξήσεις τις πιθανότητές σου γι’ αυτό, πρέπει να του δώσεις το καλύτερο ποιοτικά περιεχόμενο που μπορείς να δημιουργήσεις. Εδώ θα βρεις 3 στοιχεία για να έχουν τα posts σου που βοηθάνε στο γενικότερο reach.

Content Repurposing: Τι είναι και πώς σε βοηθάει

Content Repurposing: Τι είναι και πώς σε βοηθάει

Το Content Repurposing είναι η διαδικασία δημιουργίας νέου περιεχομένου από υπάρχον υλικό. Το νέο αυτό περιεχόμενο μπορεί να διαμοιραστεί σε διάφορες πλατφόρμες και μπορεί να έχει διαφορετική μορφή από το αρχικό υλικό.