5 τρόποι που πετυχαίνω μεγάλη παραγωγικότητα στα Social Media

5 τρόποι που πετυχαίνω μεγάλη παραγωγικότητα στα Social Media

Η δημιουργική εργασία είναι σημαντική για να πετυχαίνεις μεγάλη παραγωγικότητα στα Social Media. Προσωπικά, λέω πάντα πως η ενεργή παρουσία βασίζεται κατά κύριο λόγο στο στήσιμο μηχανισμών και στρατηγικής. Δεν είναι θέμα έμπνευσης για νέες ιδέες, καλής ψυχολογίας ή εύρεσης χρόνου. Αυτά μπορούν να αντιμετωπιστούν στις καλές μας μέρες, ακολουθώντας συστήματα. Χρειάζεται ωστόσο να εκμεταλευτείς […]

Threads: Τι είναι και πως λειτουργεί

Threads: Τι είναι και πως λειτουργεί

Το Threads είναι ένα υποπροϊόν του Instagram που έρχεται  να δώσει υπόσταση στο κείμενο και στον τρόπο που εκφράζει ο χρήστης τις σκέψεις του. Για τον κόσμο του Social Media Marketing δεν αποτελεί κάποια μεγάλη αποκάλυψη, αφού το Threads είναι πανομοιότυπο με το Twitter. Ωστόσο, η άμεση και ομαλή εμπλοκή του με το Instagram του […]

Η αναγκαιότητα των Content Creators

Η αναγκαιότητα των Content Creators

Όσοι θέλουν να έχουν μια δυναμική παρουσία στα Social Media, οφείλουν να ακολουθούν μια στρατηγική. Μια σωστή στρατηγική είναι ζωτικής σημασίας, τόσο για να ανθίσει ένας λογαριασμός, όσο και για να υπάρξει σωστή διαχείριση χρόνου. Αλλιώς, εύκολα μπορεί κανείς να «χαθεί» στην προσπάθειά του να έχει υλικό, παντού.

Πώς πέτυχα αύξηση στην απόδοση των Facebook posts σε ένα μήνα

Πώς πέτυχα αύξηση στην απόδοση των Facebook posts σε ένα μήνα

Αν με διαβάζεις καιρό τώρα, θα ξέρεις πως μου αρέσει πολύ να πειραματίζομαι. Ακόμη και σε πράγματα που θεωρώ πως γνωρίζω καλά, υπάρχει πάντα κάτι νέο να μάθεις όταν κρατάς την περιέργειά σου ξαναμμένη. Ένα από αυτά, είναι να μελετώ τρόπους που πετυχαίνουν αύξηση στην απόδοση των Facebook Posts. 

5 τρόποι να βελτιώσεις τα posts σου

5 τρόποι να βελτιώσεις τα posts σου

Σκέφτηκες ποτέ πόσοι τρόποι υπάρχουν για να βελτιώσεις τα posts σου;   Κάθε brand θέλει να έχει μια προσεγμένη Social Media παρουσία. Ο τρόπος που οι πλείστοι Social Media Managers επιλέγουν να το κάνουν αυτό, είναι μέσω μιας Facebook Page. Αν και πλέον λίγοι περιορίζονται στο Facebook αποκλειστικά, εντούτοις είναι η πρώτη πλατφόρμα που θα […]

3 στοιχεία για να έχουν τα posts σου

3 στοιχεία για να έχουν τα posts σου

Όταν δημιουργείς περιεχόμενο στα Social Media, το κάνεις με γνώμονα να διαβαστεί από το κοινό σου. Για να αυξήσεις τις πιθανότητές σου γι’ αυτό, πρέπει να του δώσεις το καλύτερο ποιοτικά περιεχόμενο που μπορείς να δημιουργήσεις. Εδώ θα βρεις 3 στοιχεία για να έχουν τα posts σου που βοηθάνε στο γενικότερο reach.