fbpx

Tips για Social Media Marketing, Content Marketing και γενικά για το Digital Marketing

Search

Threads: Τι είναι και πως λειτουργεί

Threads: Τι είναι και πως λειτουργεί

Το Threads είναι ένα υποπροϊόν του Instagram που έρχεται  να δώσει υπόσταση στο κείμενο και στον τρόπο που εκφράζει ο χρήστης τις σκέψεις του. Για τον κόσμο του Social Media Marketing δεν αποτελεί κάποια μεγάλη αποκάλυψη, αφού το Threads είναι πανομοιότυπο με το Twitter. Ωστόσο, η άμεση και ομαλή εμπλοκή του με το Instagram του επιτρέπει να θέσει τις βάσεις για να έχει πολύ μεγαλύτερη απήχηση στα μέρη μας από όσο είχε και έχει ακόμη το Twitter του Elon Musk.

 

Πώς χρησιμοποιείται το Threads

Στο Threads ο χρήστης μπορεί να εκφράσει μια άποψη σε ένα κείμενο με όριο τους 500 χαρακτήρες. Για το τι είδους περιεχόμενο είναι επιτρεπτό στην πλατφόρμα, προφανώς δεν υπάρχουν κατευθυντήριες. Ωστόσο, πολύς κόσμος το χρησιμοποιεί ήδη για ψυχαγωγικούς σκοπούς ή για να συζητά ένα θέμα της επικαιρότητας.

Μπορείς να «σπάσεις» ένα κείμενο σε πολλαπλά threads. Δηλαδή, να δώσεις το θέμα στο πρώτο thread και να επεκτείνεσαι στα επόμενα threads, βλέποντάς τα σαν διαφορετικές παραγράφους. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν αναπτύσσεις ένα θέμα που επιδέχεται αρίθμησης. 

Η πλατφόρμα δίνει και την επιλογή για φωτογραφίες, δημοσκοπήσεις, ηχητικά έως 30 δευτερόλεπτα και βίντεο έως 5 λεπτά. Σου επιτρέπει να επεξεργαστείς ένα thread εντός 5 λεπτών από τη στιγμή της ανάρτησης. Αυτό είναι σημείο αναφοράς, καθώς στο Twitter αυτό δεν επιτρεπόταν για χρόνια.

Μπορείς επίσης να αναφέρεις έναν λογαριασμό με τη χρήση του handle (@username) και να χρησιμοποιήσεις hashtags. Τα hashtags πλέον εμφανίζονται ως επισημασμένο κείμενο, κάτι που φαίνεται αρκετά ωραίο. 

 

Ποια τα οφέλη του Threads

Είναι διαφορετική η φιλοσοφία του Threads από τα υπόλοιπα μέσα, καθώς ο χρήστης εκφράζεται διαφορετικά. Μπορείς να ανεβάζεις posts κάθε 10 λεπτά και να θεωρείται φυσιολογικό. Επίσης οι απόψεις μπορεί να προέρχονται από οποιαδήποτε θεματική. Δεν είναι σαν μια Facebook Page που πρέπει να μένει μέσα στο ίδιο θέμα. 

Δηλαδή σε μία ώρα μπορεί κανείς να αναφερθεί σε θέματα της επικαιρότητας, της show biz, του αθλητισμού, της πολιτικής, της τέχνης κλπ, και να μην παραξενευτεί κανείς. Βέβαια, ότι μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο δεν σημαίνει πως θα θέλεις και να το κάνεις. Κι αυτό γιατί ίσως να θες να κτίσεις ένα δίκτυο με άτομα με τα οποία έχετε κάποια κοινά ενδιαφέροντα.

Η φιλοσοφία του δεν συναντά το αυστηρώς επαγγελματικό κομμάτι, αν και πολλοί προσπαθούν να το εκμεταλλευτούν κι έτσι. Ανεβάζουν υλικό με προϊόντα, εξωτερικά links και υπηρεσίες, ωστόσο κάτι τέτοιο όταν γινόταν στο Twitter μάλλον οδηγούσε σε απογοήτευση λόγω χαμηλής απόδοσης. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην χρησιμοποιείται για τέτοιους σκοπούς και γι’ αυτό δεν άνθισε σε αυτό το κομμάτι.

Αν θα γίνει κάτι αντίστοιχο και στο Threads είναι ακόμη άγνωστο, ωστόσο ό,τι συμβαίνει εδώ συμβαίνει και σε όλο το οικοσύστημα των Κοινωνικών Δικτύων: οι άνθρωποι ενώνονται και ταυτίζονται με ανθρώπους. Άρα, ίσως να θες να κρατήσεις ένα πιο προσωπικό χαρακτήρα. Δουλεύει γενικά καλύτερα. 

Αυτός είναι και ο λόγος που το Twitter ευδοκίμησε στο κομμάτι της πολιτικής. Αναμένω προσωπικά να δω μεγάλη χρήση από πολιτικούς και στο Threads.

Για περισσότερες συζητήσεις σε ό,τι αφορά Social Media Marketing & Digital Marketing, γίνε μέλος στο Group Social Media Cyprus

Πώς μπορείς να μεγαλώσεις στο Threads

Καθώς ενώνεσαι από το Instagram, μπορείς να προσκαλέσεις κόσμο από εκεί. Είτε ως Story είτε ως Feed Post, μπορείς να αναφέρεις το handle σου για να σε βρίσκει ο κόσμος. Το handle αναφέρεται ούτως ή άλλως στο Bio, άρα και από εκεί μπορεί κανείς να σε ακολουθήσει. 

Από εκεί και πέρα, πέρα από το προφανές της ενεργής παρουσίας, της δημιουργίας πρωτότυπου content και της αλληλεπίδρασης με άλλους λογαριασμούς, τα πάντα γίνονται εύκολα share ως Instagram Story. Κι αν έχεις συνδεδεμένο το Instagram στο Facebook, μπορείς να τραβήξεις κόσμο και από εκεί. Σημ.: το sharing από το Threads στο Instagram γίνεται μόνο από το Mobile App και όχι μέσω Desktop. 

Ο κόσμος ακολουθεί λογαριασμούς ευκολότερα σε τέτοιο μινιμαλιστικό περιβάλλον. Και, από τη στιγμή που ο αριθμός των λογαριασμών που ακολουθείς δεν είναι άμεσα ορατός όπως στο Instagram Profile, αφαιρείται/περιορίζεται και η αντίληψη ότι «πρέπει» να μας ακολουθούν περισσότεροι από όσους ακολουθούμε. 

Έτσι, αν ανεβάζεις έξυπνο, ελαφρύ, πρωτότυπο περιεχόμενο, ο κόσμος θα μπορεί να σε ακολουθεί ευκολότερα. 

  

Και ποιοι περιορισμοί υπάρχουν; 

Προς το παρόν δεν έχει διαφημίσεις οπότε ό,τι βλέπεις το βλέπεις οργανικά. Δεν μπορείς να προγραμματίζεις αναρτήσεις, αν και πιθανόν αυτό να είναι πραγματικότητα στο μέλλον. Και δεν μπορείς ούτε αποθήκευση να κάνεις στα Threads που βρίσκεις ένα ενδιαφέρον. 

Αν κρίνουμε όμως από την ταχύτητα που προστίθενται νέες λειτουργίες στο Instagram, πιθανολογώ πως οι προσθήκες και στο Threads θα είναι ποικίλες και συνεχείς.  

 

Ολοκληρώνοντας

Η πλατφόρμα είναι καινούργια, έστω κι αν οι χρήστες δεν είναι. Με τον καιρό θα καλλιεργηθεί και ο χαρακτήρας της, όπως και το περιεχόμενο που θα ευνοεί. Ο κόσμος δείχνει να το αγκαλιάζει και παρακαλεί να μείνει σε μια «καθαρή» μορφή, χωρίς την τοξικότητα που χαρακτηρίζει πλέον το αντίστοιχο Twitter.

Η δε απλότητα του κειμένου, δίνει χώρο στην έκφραση απόψεων παρά στο οπτικό στοιχείο (εν αντιθέσει με το Instagram), κάτι που αρέσει σε πολύ κόσμο που βρίσκει χώρο έκφρασης. Κι αν κανείς το αντικρούσει λέγοντας πως και στο Facebook δίνεται αντίστοιχη δυνατότητα, είναι γενική η παραδοχή πως στο Facebook o κόσμος είναι πιο κλειδωμένος στο να εκφράζει απόψεις, ακόμη και σε κλειστά groups. Είναι και λίγο ο χαρακτήρας του που προσπαθεί να τα χωρέσει όλα, που κανείς δεν ξέρει πού να πρωτοδώσει σημασία.  

Τέλος, καθώς ο κόσμος εδώ αναρτά posts με μεγαλύτερη ευκολία, δεν είναι λίγοι αυτοί που υποστηρίζουν πως αυτή η συνήθεια θα επεκταθεί και στα άλλα Μέσα, σπρώχνοντας έτσι τον κόσμο να δημιουργεί περισσότερο Content και αλλού. Είναι άλλωστε μεγάλη η αναγκαιότητα των Content Creators, καθώς χωρίς αυτούς δεν υπάρχουν ούτε Social Media, ούτε καν διαδίκτυο. 

Είσαι στο Threads; Θα με βρεις στο maria_papadouri. Μοιράζομαι Tips για Social Media Marketing καθώς και δικές μου απόψεις για διάφορα θέματα με τα οποία καταπιάνομαι και μπορώ να έχω μια εμπειρική άποψη.

 

Post by @maria_papadouri
View on Threads