Gifs: Γιατί η χρήση τους όλο και μεγαλώνει

gifs

Είναι γνωστό πως στο χώρο των Κοινωνικών Δικτύων μετράει ιδιαίτερα η χρήση οπτικών μέσων. Φωτογραφίες, βίντεο, infographics είναι μερικά από τα μέσα που βλέπουμε παντού. Υπάρχει όμως και μια άλλη κατηγορία που χρίζει προσοχής. Τα Gifs!

3 τρόποι για να εντάξετε τη ψυχολογία στη στρατηγική σας

Απώτερος σκοπός κάθε στρατηγικής στα Κοινωνικά Δίκτυα, είναι να αυξηθεί το engagement που θα ενισχύσει τη σχέση του χρήστη με το brand. Η σχέση αυτή είναι που θα οδηγήσει σε πωλήσεις και στη δημιουργία μακροπρόθεσμων σχέσεων.

Content Calendar: Εσείς κρατάτε ημερολόγιο;

content calendar

Όταν μιλάμε για ημερολόγιο (ή αλλιώς Content Calendar) στα κοινωνικά δίκτυα, εννοούμε το πλάνο που βγάζουμε για τις αναρτήσεις μας. Καθώς η online διαδραστικότητά μας θέλει συχνότητα και συνέπεια, η ύπαρξη ενός ημερολογίου μας βοηθά να οργανωνόμαστε.   Έτσι, ξέρουμε σε κάθε στιγμή της μέρας, της βδομάδας ή του μήνα τι υλικό πρέπει να έχουμε […]

Organic reach: Ο λόγος που τα Κοινωνικά Δίκτυα είναι τόσο οικονομικά

organic reach

Το ότι τα Κοινωνικά Δίκτυα αποτελούν ένα αρκετά οικονομικό μέσο προώθησης είναι γνωστό. Γνωστό είναι επίσης και το γεγονός ότι μπορείς να ξοδέψεις πολύ χρήμα σε μη συμφέρουσες καμπάνιες. Και αντίστροφα, με την κατάλληλη στρατηγική, να ξοδέψεις αρκετό χρήμα σε στοχευμένες διαφημίσεις.   Η όλη ουσία είναι να υπάρχει ποιοτικό περιεχόμενο. Δηλαδή περιεχόμενο που οι […]

Ένα τέλειο παράδειγμα σωστής χρήσης των Κοινωνικών Δικτύων

Παράδειγμα σωστής χρήσης των Κοινωνικών Δικτύων

Υπάρχουν πολλά στοιχεία που μπορούν να κάνουν μια καμπάνια ελκυστική στους χρήστες των Κοινωνικών Δικτύων. Όταν αντιλαμβανόμαστε το κοινό μας και «χορηγούμε» στις αναρτήσεις μας κάποιους Social Media κανόνες, τότε μπορούμε να είμαστε βέβαιοι για το αποτέλεσμα.   Αν και υπάρχουν εκατοντάδες αναρτήσεις που κατά καιρούς μου κέντρισαν την προσοχή, η τελευταία που συνάντησα με […]

Το μεγαλύτερο λάθος των νέων bloggers

bloggers

Το γράψιμο και γενικότερα το blogging είναι στα πολύ πάνω του σ’ αυτή τη φάση των Κοινωνικών Δικτύων. Η παραγωγή κειμένων που θα βοηθήσουν μια σελίδα να πετύχει υψηλότερο engagement και SEO, θεωρείται μια από τις πιο επιτυχημένες πρακτικές διαδικτυακού μάρκετινγκ – και όχι άδικα.   Όταν δίνεις συχνά στον αναγνώστη υψηλής ποιότητας κείμενα να […]