ChatGPT: Τι είναι και πώς μπορεί να βοηθήσει

Το ChatGPT είναι ένα πολλά υποσχόμενο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης, το οποίο βασίζεται στο διάλογο. Κάνοντάς του κάποιες ερωτήσεις (prompts) για οποιαδήποτε θεματική, μπορεί να σου δώσει απαντήσεις με τρόπο απλό και κατανοητό. Εκτός κι αν του ζητήσεις κάτι πιο πολύπλοκο ή σε πιο επίσημο τόνο.
Metaverse: Τι είναι και τι να περιμένεις

Ένας νέος κόσμος πρόκειται να εμφανιστεί στις ζωές μας με σκοπό να βελτιώσει την online εμπειρία μας. Το metaverse αποτελεί ένα όραμα για το εγγύς μέλλον, το οποίο ουσιαστικά θα είναι εξέλιξη για τον online κόσμο, όπως τον βιώνουμε σήμερα.
Πώς πέτυχα αύξηση στην απόδοση των Facebook posts σε ένα μήνα

Αν με διαβάζεις καιρό τώρα, θα ξέρεις πως μου αρέσει πολύ να πειραματίζομαι. Ακόμη και σε πράγματα που θεωρώ πως γνωρίζω καλά, υπάρχει πάντα κάτι νέο να μάθεις όταν κρατάς την περιέργειά σου ξαναμμένη. Ένα από αυτά, είναι να μελετώ τρόπους που πετυχαίνουν αύξηση στην απόδοση των Facebook Posts.
Πώς να φτιάξεις ένα Podcast

Αν θες να δοκιμάσεις μια μορφή content που ακόμη δεν έχει μεγάλο ανταγωνισμό, μπορείς να δοκιμάσεις να φτιάξεις ένα podcast. Καθώς η ηχητική αυτή μορφή περιεχομένου αποκτά μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα, όλο και περισσότεροι γοητεύονται από την πιθανότητα να έχουν το δικό τους broadcast. Και όχι άδικα. Το podcast έχει μεγάλη δύναμη και στα θετικά του συγκαταλέγεται […]
Εργαλεία Social Media: Ποια χρησιμοποιώ

Το Social Media Marketing αποτελεί ένα τεράστιο κομμάτι στην Digital στρατηγική. Τα tasks όλο και πληθαίνουν και χρειάζονται περισσότερη ανάλυση αλλά και καλό content. Ευτυχώς, αρκετές από τις εργασίες αυτοματοποιούνται με τα τόσα εργαλεία Social Media που υπάρχουν διαθέσιμα. Για σχεδόν κάθε task, υπάρχει και ένα εργαλείο που βοηθάει πρακτικά στη διεκπεραίωσή του. Με όποιο […]
Πώς δημιουργώ Social Media Videos

Ένα από τα πιο σημαντικά tasks ενός Content Creator για θέματα Social Media Marketing, είναι η δημιουργία Social Media Videos. Το βίντεο αποτελεί την πιο σημαντική μορφή περιεχομένου αυτή τη στιγμή και όλες οι πλατφόρμες το αγκαζιάλουν με θέρμη. Η αλήθεια είναι πως ο κόσμος καταναλώνει πολύ πιο εύκολα βίντεο παρά π.χ. γραπτές μορφές. Και […]